Dopdatum äntligen bestämt :)

Ja nu va äntligen datumet för dopet bestämt.
har vart ett himla strul .
men nu äntligen är det satt, den 4 juni .
blev lite senare än vad vi ville.
vi ville haft dop i mitten av maj .
men det spelar ingen roll,
nu blir det av i allafall :D
va lite tråkigt att just vårt datum inte fanns någon musiker, som spela orgel ledig :(
så vi fick välja att döpa den 4 juni utan orgelmusik, eller vänta ända tills slutet av juni och döpa med orgel.
och så länge orkar vi inte vänta , så vi sket i orgeln i stället ..
eftersöker i stället ngn som kan spela orgel eller piano . hoppas att man få napp ;) heeh !
så idag har det för det mesta vart dop planeringo o så .
gjort inbjudningskort, skrivit upp alla som ska komma, räknat ut vad dopet kommer att kosta, vad vi ska göra att bjuda på att äta, och det blev smörgåstårta :) och lite smått och gott så om dopet :)!
jag är redan jätte nervös trots att det är ett bra tag kvar tills dopet är ..
pirr, pirr, pirr i magen :P

Nu sitter jag och dricker kaffe, och min underbara dotter ligger brevid mig och pratar ;)



SKRIVER MER SEN ! HEJ



.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0