30/4-11 så va dagen slut !

Haft fullt upp hela dagen, träffat massa folk .
och vart ute massor i det fina vädret .
dock har det ju vart lite blåsigt, men skönt ändå .
först kom min syster hit med hennes pojkvän och lilla nathalie :)
vi va ute en stund, lekte med natalie på lekplatsen.
sen satt vi och käka glass, va inte fel ;)
sen gick vi in till oss, drack lite kaffe o så !
sen kom min halv bror och hans familj hit.
va jätte kul o träffa dom :D
och gud vilken söt liten bebis dom har, blev tokkär :D
hehe ! vi fikade lite, satt och tjöta o så ..
sen gick vi ut alllihoppa, till gården.
så satt vi ute i solen en stund.
sen åkte alla hem, och då gick vi in, och lagade mat.
va vrål hungrig, idag blev det min egna lilla special.
macaronepudding med kryddstark köttfärs och bacon ;)
dunder gott, satt inte fel i magen :D

Och sen dess har vi inte gjort så mycket, lekt massor med novisen, och kollat några avsnitt av andra avenyn.
fan va jag gillart !;) hur bra som helst.
har glömt av hur bra det var. kommer nästan inte ihåg någonting från när det gick på tv.

Nu ska novisen få nattmat, och kvällsmys .
sen är det sova för natten för henne !
för oss blir det kolla fler avsnitt av andre avenyn.
och myspys i soffan !


*hoppas på en solig och bra dag i morgon igen*
så man kan gå ut, så man slipper sitta inne !

SKRIVER MER I MORGON, HA DET SÅ BRA TILLS DESS ALLA ..
OCH HOPPAS ATT ALLA HAFT EN DUNDER BRA VALBORG !
HAFT DET VÄLDIGT BRA, FASTEN DET INTE BLEV SOM ALLA ANDRA ÅR :p
MEN SOM SAGT, JAG HAR BLITT MAMMA NU, SÅ ALLT ÄNDRAS JU..
MEN DET GÖR INTE MIG  NÅGOT. JAG VERKLIGEN ÄLSKAR MAMMA LIVET ..
KUNDE INTE FIRAT VALBORG PÅ BÄTTRE SÄTT ÄN MED MIN FINA FLICKA <3


HEJ RÅÅ




.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0