30/4-11 morgon !

GODMORGON ALLA, HOPPAS ATT NATTEN VART BRA FÖR ER?

Här har natten vart strålande, Dock fick man gå upp tidigt.
mindre kul, men så är det.
inget o klaga på . nova va ju hungrig ;)
Så har nyss matat henne, och bytt blöja !
nu ligger hon är brevid mig och pratar och leker med sin favo älg :P
Medans jag kollar runt lite på datan, och ska strax gå och sätta på kaffe.
så man kan vakna till liv snart, vart vaken i en timme, men känner mig helt död.
hjärnan verkar inte vilja vakna, ääch lite kaffe och sen är man nog vaken ;):)

.-.-.-.-.-.
Näe nu tänkte jag fixa klart alla inbjudningskorten till dopet, så dom kommer iväg snart.
och dricka kaffe, skriver mer sen !

FÖRRESTEN, va det ingen som ville hjälpa mig med en ny bloggdesign ?


HEJRÅÅ









.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0