26/4-11

Hej alla!

Idag har vi inte gjort så mycket.
vart hemma hos mamma nästan hela dagen ..
med min syster och hennes barn,
nathalie .
nathalie har alltid vart så himla rädd för lilla nova.
men idag va hon framåt. och ville pilla, klappa, och pussa henne.
va så himla gulligt.
och så fick nathalie en napp av novis, eftersom att nova inte andvänder napp !
och hela dagen gick hon runt och sa "novas napp" ;)
så himla gullig är hon ! mosters busfrööö ..
glömde dock att ta kort på kusinerna tillsammans,
lite tråkigt, för dom va himla söta när dom satt i soffan tillsammans och nathalie höll hennes hand.
och pussade på den . men det kommer fler gånger. då jag kan fota dom :D

sen när vi kom hem, blev det mat .
snabb o lätt mat . korv med bröd :S
inte min favo direkt, men älsklingen gillar det xD
så får vell offra mig för hans skull ibland .

för en stund sen blev det fika med kaffe och wienebröd!
inte så gott som jag hade hoppats tyvärr ..

Nova har sovit någon timme nu , redan satt på henne pyjamasen.
så nä hon vaknar hon en stundär det byta blöjan, nattmat, och kvällsmys .
sen är det sängen för min dam.
även mig och älsklingen .
ska upp vid 4 imorgon och väcka älsklingen , som ska till sitt jobb .
hans första dag på det nya jobbet.
hoppas på att han kommer få en bra dag.
kommer nog sakna att ha han här hemma nu.
han har ju vart hemma nu, massor under lång helgen och så.
så nu blir det lite tråkigt att han ska upp tiddigt på morgonen och dra till jobbet :/
men men så är livet ! jag har ju novisen, så jag blir ju inte ensam ;)
undra bara vad jag och hon ska hitta på imorgon.
ja, vi får vell se vad dagen erbjuder ..
beror nog på vad vädret bjur på oxå !:)

Nu ska jag titta runt lite på datorn , efter klänning till mig som jag kan ha på dopet.
för min finklänning har försvunnit :/

sen är det natten ..
skriver mer imorgon !

ha det  så bra alla ..
GODNATT <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0