23/4-11 påskafton

hej, och glad påsk på er alla !:)

ja detta året  kommer min påsk att firas hemma.
första året som jag själv kommer att ordna påskmaten och allt :)
och första året som jag inte firar  den med familjen.
men nu har jag en egen familj, så att det är ju självklart att påsk ska firas med dom ;)

dagen börja jätte bra, novisen vakna vid 7, så la mig o amma henne i min säng,
hon somna nästan direkt brevid mig..
så vakna jag vid halv 10, gick upp o drack mitt morgon kaffe.
och vid 10 vakna gumman..
bytte på henne, sen morgonmat !
för en stund sen åt vi frukost, och novisen fick sin pure ;)
hon va helt galen, ville ha mer och mer . och när hon insåg att det va slut.
skrek hon . men vågade inte ge henne mer.
eftersom att sist blev reaktionen för det en j*vla magknip .
och det va inte roligt :/
men istället fick hon lite tutte, och det gilla hon.
så nu sover hon sött i sin babysitter ;)

göra sig iordning snart och gå ut en sväng kanske, så himla gott väder :)


skriver sen !


.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0