20/4-11

Hej alla !

natten har vart helt okej, föutom att novisen vakna vid halv 6 i morse och ville ha mat.
och sen vägrade att somna om. försökte få henne att somna brevid mig.
men det ville hon inte heller ..
så klockan 7 väckte jag min älskling och bad han ta henne.
så jag fick sova vidare .
och snäll som han är gick han upp med henne .
så fick jag sova ända fram till halv 10 :)
det va riktigt gtt kan jag lova;)
Så sen dess har jag inte gjort så mycket,
bara lekt med novisen, kollat på tv och käkat frukost !

Idag blir det städning och diskning hemma ...
och kanske en promenad :)
får se ..
novisen är fortfarande väldigt tätt och så , stackars mammas lilla :(
hoppas att det snart blir bättre i allafall..
vad ska alla andra göra idag då ?

hörs senare !
HEJ




.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0