19/4-11 morgonen

godmorgon :)!

Idag blev det att gå upp tidigt, tidigt .. redan klockan 6 i morse fick man tralla sig upp.
novisen ville ha mat, och sen ville hon inte somna om, så det va upp o sätta på kaffe :)
nu sover novisen igen, efter morgonmys och morgonmat :D
jag sitter och dricker mitt morgonkaffe, börjar känna mig lite levande i allafall ;)

Idag bär det först av till mamma vid 11 och hälsa på .
sätta mig på hennes altan och bara gotta  mig i solen :)
sen vid halv 2 bär det av till bvc med skrutten!
idag är det vägning och så ska vi prata om mat :)
hoppas på en bra viktuppgång !
ska bli så roligt att börja ge henne mat nu, som jag har väntat :D
hehe !:)

skriver mer senare, för nu blir det frukost !
hej














.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0