18/4-11

Good morning ;)

Natten har vart helt okej, somnade vell runt 11, och novisen somnade vell typ halv 11 :)
sen vaknade hon och ville ha mat 6 imorse, så jag ammade henne i sängen, så somnade hon om brevid mig :D
så sov vi till klockan va kvart över 9, det va gött ;)

gick upp bytte på tösen, och gav henne mat !
sen blev det morgonmys i soffan, och nu sover hon.
jag hqar druckit mitt morgonkaffe, nu blir det frukost medans gumman sover :)

Senare idag blir det en långpromenad i det fina vädret, lite ensamt hemma idag,
älsklingen ska jobba över idag, fick jag precis reda på . så jag och novis får hitta på ngt själva idag .
inte så kul att gå en promenad själv kanske, men ibland får det bli så.
vägrar i alalfall att sitta inne idag när det är fint väder ;)

skriver  mer sen för nu blir det frukost !
magen ropar ..





CIAO




.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0