16/4-11

Helluu ")

Nu har man äntligen kommit till ro, efter en rätt stressig dag !
vid 11 gick vi till våra kompisar och hälsa på, va jätte roligt  att träffa dom igen.
man missar så mycket när man inte ses med jämna mellan rum, deras dotter hade blitt jätte stor,
och lärt sig massa nya saker sen sist vi såg henne . så himla söt är hon !
nova tyckte det va roligt att träffa sin kompis med ;) hehe ..
va hemma hos dom en stund, sen gick vi en lång promenad till affären med dom.
sen gick vi hem, hade massor att göra.
först laga vi mat, eller aa älsklingen laga faktiskt mat.
och han lyckades, så himla stolt över han !
han kan bara han vill ;)
så blev glad att det för en gång skull inte va jag som lagade maten, att det va jag som blev bjuden på maten :D
hehe.. sen har vi lekt massor med novisen, hon har vart lite gnällig idag med .
så kom inte igång med städningen försen klockan va 7 ungefär .
då vid 7 somnade hon, så nu ligger hon i gungan och sover.
och vi har städat klart, eller klart o klart, köket är helt klart.
sen har vi plockat iordning o så i resten av lägenheten, dammningen och dammsugningen tänkte vi ta imorgon.
för nu orkar vi inte mer idag !
och egentligen skulle vi gjort smörgåstårta idag oxå, men min snälla far gör den åt oss :D
himla snäll han är !
så nu är det bara att vila en stund, sen är det bada novisen.
och fixa henne för natten, idag blir det sova tidigt för oss oxå.
för imorgon blir det gå upp tidigt, fixa sig och städa klart .
och ordna allt tills folket kommer vid 2 :D
har även glömt att köpa lite fika o dricka , så då  får det bli en trall till affären imorgon bitti oxå .
massor som behöver fixas känner jag .
men så är det ibland.
tur att man är 2 som kan hjälpas åt ;)

Nu tänkte jag mysa ner mig i soffan med min underbara man, och glutta film en liten stund.
sen bir det badet för novisen !

Skriver mer imorgon .

HEJ




!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0