15/4-11

Ja, nu blev det så igen . dålig uppdatering !
har varken haft ork eller tid .
har haft så himla mycket att göra och fixa med.
men från och med nu lovar jag att försöka slänga in ett inlägg varje dag i allafall ;)
om det nu är ngn som vill läsa då såklart !") hehe ..

andledningarna till att jag inte skrivit ngt är för jag har fixat med dopet, sen fyller jag år på söndag då ska det vara lite "kalas" här , så håller på att fixa med det, sen så håller jag & älsklingen på och pluggar körkort.
sen har jag lilla novisen här, som behöver min tid, och hon går absolut före bloggandet . så bloggandet får komma i sista hand ! så när novisen sover och jag inte ska göra ngt annat tänker jag blogga. inte annars :P

.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

sitter och dricker mitt morgonkaffe, precis gett novisen mat!
nu ligger hon och leker med sin nya leksak, som hon verkligen älskar ;)
hon pratar, drar, stoppar den i munnen , den flyger runt!
så roligt att hon tycker om den !
trodde inte det med tanke på att den är så stor, men va fel man hade :)

Idag ska man iväg till en mammagrupp med novisen, hoppas att det är roligare denna gången .
förra gången va inte alls rolig .. ger det denna gången med, och är det lika tråkigt denna gången tänker jag sluta med att gå dit ! börjar klockan 1, innan dess så tänkte jag diska här .
har snart ett helt torn här av disk ! puuuh, tråkigt :/
kanske att man kan fjäska lite med pojkvänen så han gör det åt mig ;) hehe !



Novisen med sin älg, efter kvällsbadet i förrgår ;)

*skriver mer senare, då det även kanske kommer upp lite nya bilder på nova, om jag orkar*





")

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0